2015/10/11

Universal Studio - One really hot day

Universal Studio i Osaka var en av de roligaste dagarna i mitt liv! Samt en av de varmaste dagarna i mitt liv! 
De få dagarna vi var i Osaka så ville vi hinna med så mycket som möjligt och vi bestämde oss att åka till Universal Studio. Universal Studio var ungefär som Disney Land men hade andra indelningar och var uppbyggd som en gigantisk arena med små indelningar så det fanns något för alla. Där fanns det bland annat Harry Potter, Hello Kitty, Jurassic Park, Marvel Comics, Tillbaka från framtiden osv. 

Under vår tid på Universal så mötte vi par överallt som gick runt med matchande tröjor och hårband med mera. Vi fick även nya vänner när jag och två vänner stod i kö till en attraktion. Killarna kom med på bild och en av killarna skämdes när vi märkte att han "fotobombade" oss! Jag och en av mina vänner hamnade sedan i samma vagn som killarna bakom oss och de började flörta lite med oss då de aldrig troligen hade pratat med västerlänningar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ありがとう〜♪ (=^0^=)/