2016/08/08

Pokemon jakt i Kristinehamn

För snart tre veckor sen åkte jag till Kristinehamn för att umgås med folk under helgen. Under den helgen fick jag många nya vänner och se en väldigt liten fin stad som kändes väldigt behaglig att vara på. 

Jag åkte på lördagen väldigt tidigt på morgonen med min söta rosa My Melody resväska och min matchande coord.

När jag var nere i Kristinehamn så gjorde vi inte så jätte mycket mer än att grilla, leta pokemon mitt i natten och inspektera vad alla barn, ungdomar och unga vuxna spelade XD 

Det som var lite skrattretande under min helg i Kristinehamn var när vi skulle jaga pokemon var att de ända pokemonen som jag fick var Drozee.... Skojar inte utan fick närmare 60 stycken under två dagar ;_____; </3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ありがとう〜♪ (=^0^=)/