2015/07/16

Sommarlov i Sverige

Det är nu sommarlov i Sverige och det kommer vara det i ungefär en månad till. Jag har inte lagt upp så mycket om mig själv då jag har pluggat och sånt, där emot försöker jag nu lägga upp bilder från Japan då jag inte har haft tid med att skriva om Japan och vad jag har gjort där. Det kommer komma mer de närmaste dagarna så ni kommer få se nya och gamla bilder där ifrån.

Under de veckorna jag har varit hemma har jag testat att göra lite fina blommor och nyttiga frukostar till mig de senaste dagarna. 
Blommor och skålar av äpplen med yoghurt och frukter och sen bananpannkakor.



Sen har jag börjat lära en kompis japanska nu under sommaren då båda vi har tid (dock har jag inte jätte mycket tid då jag borde egentligen plugga till körteorin men har inte haft lust med det alls men måste börja skärpa mig med det!)
Detta är Narumiih under två olika tillfällen då hen har gjort två olika slags prov. Naru gör framsteg för varje gång och förhoppningvis innan skolan börjar igen så kan Naru Hiragana och Katakana!

Har sen haft lite för mycket fritid då jag varit sjuk och gjort ett litet collage på bilder från det här året och är ganska nöjd med de olika smitningarna jag har på de alla bilderna! Måste någon dag göra en ny smink video då min allergi chock har lagt sig ner! Hoppas ni än är intresserad i mina inlägg och det kommer som sagt komma mycket om Japan då min blogg är mest inriktad på Japan och livet där!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ありがとう〜♪ (=^0^=)/