2016/06/23

NAWIs Maknae's Surprise Birthday!

Förra veckan hade vi i NAWI vår sista danslektion med varandra innan sommaren. Vi hade en överraskning för vår Maknae Wilma som fyllde år igår (22/6) men vi firade henne 18/6 istället då vi inte kunde träffa henne någon annan dag.

Vi i gruppen planerade allt via internet med varandra om att vi skulle baka och sen inte berätta nått för Wilma då det var lite mer som en "payback" på vad Wilma och Naru hade gjort emot mig när jag fyllde år i Februari.

Vi började med danslektionen med att göra det vi brukar göra (derp'a), men sen så hade vi planerat att vi skulle efter en timmes träning så skulle Theo och Kio gå och hämta vatten och sånt för att kunna påbörja en grattis video till Wilma (videon vet jag inte om den kommer upp på vår YouTube då videokameran inte fungerade ihop med MacBooks och måste därmed laddas upp via en PC. Hoppas det fixar sig!).
Wilma blev i alla fall glad och överraskad då hon hade inte listat ut att vi skulle överraska henne alls HEHE!

Bilden är ifrån Wilmas Snapchat där hon tog bild på vårt firade och ja där kan ni även se mina choklad mousse som jag gjorde dagen innan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ありがとう〜♪ (=^0^=)/