2016/06/10

Dinner with Michi

今日は、私はミチさんとストックホルムに行きました。私たちは餃子とラーメンを食べました。本当に美味しいですね〜( ´ ▽ ` )ノ 私は塩ラーメンが好きです。これは、185kr「2415円」です。

Idag var jag och Michi i Stockholm. Vi åt gyoza och ramen. Det var jäääääätte gott!!! ( ´ ▽ ` )ノ Jag gillar Shio-ramen. Det här kostade 185kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ありがとう〜♪ (=^0^=)/