2016/05/15

Från botten till toppen

Jag har haft en underbar eftermiddag med min kompis inne i stan. Det började med att jag vaknade väldigt sent idag på grund av att jag gick och la mig vid 2 inatt efter att ha sett på Eurovision Song Contest Finalen. Tyckte att Ukraina var en helt ärlig vinnare och trodde att de eller Australien skulle vinna tävlingen. Dock fick jag lite smått ångest över att Ryssland skulle vinna då det kändes som att alla hade röstat på dem (de fick folkets flest röster). Grattis till Ukraina! Men nog med ESC snack nu!

Jag mådde i alla fall inte sådär jätte bra idag på förmiddagen och hade tänk att plugga hela dagen och samtidigt tagit det lite lugnt, då jag som sagt inte mådde så bra. Men så slutade inte dagen! Åkte istället in till stan för att göra det som svenskar alltid gör: Fikar. Vi stack till Espresso House och det var fullt med folk överallt då finalen till ESC var igår.

Slutade även att vi shoppade lite samt käkade middag på Jensens Bøfhus. Jag köpte äntligen en ny ryggsäck ifrån det japanska märket SuperDry. Älskar deras saker då de håller länge och finns väl allt du behöver. Så klart så köpte jag en rosa ryggsäck (här tänker jag inte på genus alls nej nej! Rosa är makt! :D). Ryggsäcken matchar även det jag köpte från Victors Secret: 2 necessärer i rosa/svart.


På Jensens Bøfhus körde jag på oxfile med pepparsås och fries! Det var sjukt gott!!!! Jag brukar sällan tycka att grillade köttet blir goda då de blir för torra. Dock var det här extremt gott. Även glassen var god då den var gratis hehe. Nej men det kändes fräscht att äta och inget trams så väldigt värt pengarna för allt!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ありがとう〜♪ (=^0^=)/