2014/01/28

Thailand 2014

Jag lever! Eller rättare sagt jag finns än kvar men vet inte om jag lever så mycket just nu för tiden. Har dragit på mig en extrem huvudvärk och världens träningsvärk! Men om man vill vara fin så får man lida pin~.

Kom hem för drygt 9 dagar sedan från Thailand och jag längtar tillbaka extremt mycket! Var vid Karon Beach i två veckor och hade fantastiskt väder nästan varje dag. Lite för varmt vissa dagar då blev det mesta dels att ligga under parasollen och sova (gick tyvärr inte att göra så mycket mer än det om dagarna då det var som varmast).

Finns nog inte så mycket att säga om Thailand, mer än att det var fin utsikt och väldigt varmt. Man solade på dagarna och var på Karon City på kvällarna och fick massage nästan varje dag! Gud vad skönt det var att bara få koppla av. Kändes som att man blev världens latmask där!
Utsikt ifrån hotellets restaurang, över horisonten mot Karon Beach


Huvudpoolen på hotellet där jag och min syster bodde. Älskar den vackra utsikten på vattnet och vattenbaren!



Världens godaste Smoothie: färsk vattenmelon, vatten och is <3

Lite av shoppingen från Jungceylon

Karon Tempel Markand






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ありがとう〜♪ (=^0^=)/